Niżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania

Staraliśmy się przekazać Ci wszystkie informacje na stronie głównej, ale nie zawsze jest to takie proste. W razie gdybyś nie znalazł odpowiedzi na swoje pytanie poniżej- wyślij nam wiadomość lub poprostu zadzwoń :)

Zakładka na górze strony przeniesie Cię do miejsca, gdzie można złożyć zamówienie. Po wybraniu odpowiedniej opcji naprawy i włożeniu produktu do koszyka, dokonujemy opłaty. Na Twój mail przyjdzie informacja o dokonanym zamówieniu. Zadbaj, aby buty do wysyłki były czyste i suche, spakuj i wyślij do nas paczkę. Aby ułatwić nam pracę oznacz przesyłkę numerem swojego zamówienia.
Zazwyczaj naprawiamy buty w czasie do 4 tygodni. Czas realizacji może ulec zmianie ze względu na ilość zamówień, dlatego najlepiej do nas przedzwonić, żeby uzyskać dokładny czas naprawy.
Opłaty dokonaj za pośrednictwem szybkiego przelewu po złożeniu zamówienia.
Rodzaj naprawy będzie uzależniony od stanu zniszczenia butów. Podejmiemy razem decyzję, czy ma to być sama wymiana podeszw, czy podeszw i nosków.
Wymiana samych podeszw jest możliwa, gdy noski (ranty/przody butów) nie są uszkodzone, przetarte. Kiedy widoczna jest dziura bądź przetarcie z przodu buta, wtedy konieczna jest naprawa podeszw wraz z noskami.
Jeśli chcesz, aby buty służyły Ci tylko na trening panelowy na sztucznej ścianie - wybierz opcję "nosek na panel" (grubsza guma). Kiedy wybierasz się z nimi w skały i chcesz lepiej czuć stopnie, wybierz "noski w skały" (grubość gumy cieńsza, jak w oryginalnych nowych butach)
Buty jestśmy w stanie pomniejszyć maksymalnie o dwa numery. Powiększenie jest możliwe o jeden numer.
Wystarczy, że buty będą czyste i suche.
Wysyłamy paczki za pośrednictwem Inpost (paczkomat lub kurier). Na życzenie klienta może to być inna firma kurierska. Dokładny koszt wysyłki widoczny jest w zakładce Cennik.